Kilka próśb

Zawsze chętnie odpowiadaliśmy na wiadomości które do nas trafiały. Bez obaw będziemy to robić dalej. Miałem pewne podejrzenia, że część  wiadomości do nas nie dochodziła. Od kilku dni powinno wszystko działać poprawnie. Co prawda wysyłanie wiadomości za pomocą formularza kontaktowego może trwać troszkę dłużej, jednak po chwili pojawi się upragniony komunikat o skutecznym wysłaniu wiadomości.

Prośba pierwsza. Wysyłając wiadomości za pośrednictwem formularza nie mamy jakiejkolwiek możliwości weryfikacji poprawności Waszego adresu zwrotnego. Wystarczy drobny błąd literkowy i jest problem ;) O ile z drugą częścią adresu (domeną) mogę sobie jakoś poradzić to w przypadku błędu w pierwszym członie już niestety już nie.
Można korzystać również z zainstalowanego na Waszym komputerze programu komputerowego – wystarczy kliknąć w  widoczny na stronie adres i dalej już jest z górki ;)
Prośba druga. Stronę  od strony technicznej prowadzi Julkotata – zatem sprawdza również „blogowe” konto pocztowe, i jakoś dziwnie się czyta wiadomości zaczynające się od słów witam Panią ;) Jeśli ktoś życzy sobie napisać do Julkomamy proszę to napisać w tytule wiadomości. Bez czytania wiadomość zostanie przekazana do adresatki.

Ps. Przepraszam, za wczorajszy błąd syntax error – prace z wgrywaniem nowych plików na serwer zbiegły się w czasie z awarią dostępu na internetu. Przez kilkasiesiąt minut na serwerze był obecny „niewłaściwy” plik.  Zauważyliście już zapewne kolejną zmianę na stronie – ikony wpisów. Konieczna była ingerencja w kod źródłowy strony, aby strona wyświetlała się tak jak my chcemy – zarówno na komputerach, smatfonach, tabletach jak i czytnikach RSS.

Podziel się